Presa

Studii geotehnice superficiale, pentru noua grădiniţă de Socec. Va fi nevoie de lucrări suplimentare de 5 milioane de lei

Proiectul grădiniţei de pe strada I.V. Socec din municipiul Braşov (în zona nouă a cartierului Tractorul) a intrat într-o nouă etapă, cea a lucrărilor suplimentare. Pentru găsirea unui constructor, Primăria Braşov a lansat luni, 3 martie, o licitaţie pe platforma electronică de achiziţii publice, valoarea contractului fiind estimată la 5.101.508 lei, cu tot cu TVA.

APMGS: Rol activ al firmelor de constructii in implementarea monitorizarii geotehnice

În ultimele articole publicate de Revista Agenda Construcțiilor, se subliniază importanța monitorizării geotehnice ca element esențial în siguranța și durabilitatea infrastructurilor critice, precum poduri, tuneluri și alte lucrări de mare anvergură.

Autostrăzile României, ca după bombardament. Guvernul refuză să ia măsuri împotriva transportatorilor

Puținele autostrăzi ale țării arată acum ca după bombardament. Refuzul Guvernului de a lua măsuri împotriva transportatorilor care circulă cu depășiri de gabarite de zeci de tone a făcut ca șoselele să se deterioreze într-un ritm accelerat. Mai mult, tranșeele din asfalt au provocat mai multe accidente, pentru care adevărații vinovați ar trebui să răspundă.

Studiu: Anumite zone din jurul viitoarelor linii de metrou sunt vulnerabile pentru viitoarea construcție

Anumite zone din jurul traseelor de metrou M4 și M5, dar și în zona Piața Unirii din Capitală, ce urmează să fie sub-traversate de infrastructura de transport, prezintă deformări importante, arată datele unui studiu realizat de Sixense, relatează Agerpres.

Pilonii cu „fustă” ai podului de la Tupilați arată din ce în ce mai rău! CJ Neamț plătește zeci de mii de lei pentru monitorizare, dar nu aruncă o lopată cu asfalt pe calea de rulare

Podul din comuna nemțeană Tupilați, de pe DJ 208G, de peste râul Moldova, se degradează văzând cu ochii, iar autoritățile îl monitorizează.

Daniel Băluță, anunț despre proiectul de „refacere din temelii a Planșeului Unirii” din București. „Un pericol public iminent” Acest text a fost copiat de pe Ziare.com Daniel Băluță, anunț despre proiectul de „refacere din temelii a Planșeului Unirii” din

Discuțiile privind refacerea Planșeului Unirii din București revin în atenția publică, după ce în toamna anului trecut primarul Capitalei, Nicușor Dan, a intervenit pe șantier pentru a opri lucrările pe care edilul Sectorului 4, Daniel Băluță, intenționa să le realizeze.

Un nou pod va fi construit pe DN 67 Târgu Jiu – Rm. Vâlcea

Un pod aflat pe Drumul Național 67 Târgu Jiu – Rm. Vâlcea nu mai prezintă siguranță și va fi înlocuit. Lucrările urmează să înceapă în perioada următoare.

Calea Moșilor așa cum poate n-ați văzut-o vreodată. Clădiri rezemate să nu cadă, geamuri baricadate și multă piatră cubică

Faptul că pe Calea Moșilor sunt o mulțime de clădiri în nevoie urgentă de reabilitare nu e un lucru nou, dovadă fiind chiar fotografiile de epocă din acest articol, care datează din anul 1977, la doar câteva luni după cutremurul istoric care a zguduit Bucureștiul. Artera istorică a Capitalei se afla într-o stare deplorabilă, cu o mulțime de construcții care stăteau, la propriu, să cadă.

Drumul ieșean înghițit de pământ: foraje prea rare, patru per kilometru. Factura ajunge la 8 milioane lei

Două alunecări de teren au afectat grav platforma DJ 207A, unde circulația se desfășoară acum pe o singură bandă. Directorul de la Drumuri Județene a sugerat în ședința CJ o intervenție cât mai rapidă, pentru că fenomenul progresează.

Nicuşor Dan, despre lucrările la planşeul Unirii: Avizul de circulaţie din partea noastră este deja pregătit, va fi semnat de mine săptămâna asta

Primarul Capitalei, Nicuşor Dan, a afirmat, în legătură cu lucrările la planşeul Unirii, că avizul de circulaţie îl va semna în această săptămână şi apoi îl va transmite Primăriei Sectorului 4. El a adăugat că aşteaptă ca Primăria Sectorului 4 să vină cu toate avizele pentru ca Primăria Capitalei să dea autorizaţie pentru începerea lucrărilor.

Podul din România, în stare avansată de degradare. Mii de șoferi își pun în pericol viața: „Doamne, cum se sfărâmă!"

Mii de oameni care traversează, zilnic, Podul Muncii din Timișoara își pun viața în pericol. Acesta este într-o stare avansată de degradare și riscă să se prăbușească. După cinci ani de la momentul în care era aprobat studiul de fezabilitate, administrația locală vrea să pornească lucrările de reabilitare. Aproape 10 milioane de euro va costa consolidarea.

Integrarea tehnologiilor IoT în monitorizarea infrastructurii rutiere: o abordare inovatoare pentru siguranța publică

Doamna Mariana Garștea, Președinte APMGS și Director General al Sixense România, a acordat un interviu revistei Drumuri și Poduri, în care a explicat modul în care tehnologiile Internet of Things (IoT) sunt utilizate în activitatea de monitorizare, în special pentru urmărirea comportării în timp a infrastructurii rutiere și feroviare.

APMGS

Adresa: Str. Gârlei nr. 59, camera 1, Bucureşti, Sector 1
Telefon: (+4) 0758 015 833
E-mail: office@apmgs.ro, presedinte@apmgs.ro
NEWSLETTER

Structural Health Monitoring

Un mediu construit de încredere și durabil este cheia siguranței și sănătății umane