DRDP Craiova a instalat cu success, vineri, 29 martie, un produs inovativ – geocompozitul cu ciment, pe un tronson de 75m pe DN55, a anunțat Regionala.
Podul Basarab are nevoie urgentă de lucrări consolidare. Podul Basarab a fost expertizat după 12 ani de la deschidere și starea lui abia a primit calificativul „satisfăcător”. Antrereprenorul refuză să îl consolideze și să remedieze problemele. Astfel, s-a ajuns în instanță.
Să nu vă imaginați că planșeul de la Unirii, aflat azi în risc de prăbușire, este o imensă farfurie pe care stau Piața și Parcul Unirii.
Căile ferate ale țării se degradează mai rapid decât pot fi reparate. Asta înseamnă că nu vom putea scăpa de restricțiile de viteză ale trenurilor prea curând sau deloc, cum recunoaște și ministrul Transporturilor.
Reabilitarea căii ferate Craiova - Drobeta-Turnu Severin - Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est - Mediteraneean, și și-a dublat costurile încă din faza de proiect în numai un an de zile.
De Dr. Ehsan Noroozinejad, Centrul de Cercetare pentru Transformări Urbane, Universitatea Western Sydney și Dr. Aso Hajirasouli, Departamentul de Arhitectură, Universitatea Western Sydney
Toate operațiunile din jurul siguranței structurale a unui pod sunt extrem de importante și ar trebui înțelese corect și tratate ca o prioritate, alături de tot ceea ce înseamnă studiile de teren, proiectarea, execuția și întreținerea unui astfel de proiect de infrastructură critică.
Seismul din martie 1977 rămâne un moment de cotitură pentru domeniul construcțiilor din România.
Dimensiunea pieței monitorizării sănătății structurale este de 2,8 miliarde USD în 2023 și va crește la o rată anuală compusă (CAGR) de 19,50% în perioada 2023-2030, conform studiilor realizate de Cognitive Market Research și Decipher Market Research, care au 2.253 de urmăritori la data de 15 martie 2024.
Locuim si ne desfasuram activitatea zilnica in cladiri cu structura configurata de un inginer proiectant de structuri. In drumul spre casa/birou venim in contact cu lucrari ingineresti.