Pasarela care urmeaza sa lege Parcul Cancicov de zona stadionului nu va fi gata la timp. Studiul geotehnic a fost gresit, astfel ca de aproximativ 6 luni proiectantii cauta o solutie tehnica. Pasarela costa peste 5 milione euro ( 27 milioane lei).
Din toamna anului trecut, în Piața Victoriei se desfășoară lucrări de modernizare a magistralei de termoficare Grozăvești, care alimentează cu apă caldă și căldură din CET Vest o bună parte din Sectorul 1. Lucrările au întârziat o lună, iar șantierul va rămâne încă un an deschis. De ce?
Costul estimat pentru lucrările de consolidare/reparații capitale la pasajele subterane Lujerului și Obor este de 400 milioane lei, iar pentru consolidarea podului de la Băneasa construit în 1936 pe șos. București-Ploiești expertiza a stabilit un cost estimat de 50 milioane lei, a anunțat miercuri, Primarul General Nicușor Dan.
Primăria Cernavodă, din județul Constanța, achiziționează, prin cumpărare directă, de la SC Topo Earth SRL, servicii de mentenanță - urmărire comportare în timp poduri Cernavodă.
DRDP Craiova a instalat cu success, vineri, 29 martie, un produs inovativ – geocompozitul cu ciment, pe un tronson de 75m pe DN55, a anunțat Regionala.
Podul Basarab are nevoie urgentă de lucrări consolidare. Podul Basarab a fost expertizat după 12 ani de la deschidere și starea lui abia a primit calificativul „satisfăcător”. Antrereprenorul refuză să îl consolideze și să remedieze problemele. Astfel, s-a ajuns în instanță.
Să nu vă imaginați că planșeul de la Unirii, aflat azi în risc de prăbușire, este o imensă farfurie pe care stau Piața și Parcul Unirii.
Căile ferate ale țării se degradează mai rapid decât pot fi reparate. Asta înseamnă că nu vom putea scăpa de restricțiile de viteză ale trenurilor prea curând sau deloc, cum recunoaște și ministrul Transporturilor.
Reabilitarea căii ferate Craiova - Drobeta-Turnu Severin - Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est - Mediteraneean, și și-a dublat costurile încă din faza de proiect în numai un an de zile.
De Dr. Ehsan Noroozinejad, Centrul de Cercetare pentru Transformări Urbane, Universitatea Western Sydney și Dr. Aso Hajirasouli, Departamentul de Arhitectură, Universitatea Western Sydney
Toate operațiunile din jurul siguranței structurale a unui pod sunt extrem de importante și ar trebui înțelese corect și tratate ca o prioritate, alături de tot ceea ce înseamnă studiile de teren, proiectarea, execuția și întreținerea unui astfel de proiect de infrastructură critică.