A fost semnat contractul de finanțare din fonduri europene pentru implementarea unor soluții de creștere a siguranței traficului pe rețeaua de drumuri județene din Județul Bihor.
WeBuild, firma care a construit la Brăila al treilea pod ca mărime din Europa, nu dă semne că ar fi găsit rețeta asfaltică care să rezolve problema tasărilor și denivelărilor. CNAIR nu va recepționa lucrarea decât după ce constructorul va finaliza lucrările conform proiectului. Până atunci, statul român percepe penalități uriașe pentru fiecare zi de întârziere.
Podul peste Siret de la Luţca va fi reconstruit. Marcel Ciolacu: Guvernul va găsi surse de finanțare
Locuitorii din judeţul Neamţ sunt nevoiţi să facă un ocol consistent după ce un pod peste râul Siret a dispărut în iunie 2022.
După cinci ani de așteptare, din momentul aprobării hotărârii de consiliu local care prevedea finanțarea podului Muncii, care traversează Bega, în atenția Consiliului Local Timișoara apare din nou reabilitarea acestui obiectiv. Nu se va schimba nimic, în afară de suma alocată, care crește la 49 de milioane de lei.
Podurile sunt structuri foarte complexe, care au nevoie de o expertiză foarte solidă pentru a deveni realitate. Însă nu doar proiectarea şi execuţia lor sunt importante, ci şi modul în care autorităţile publice se asigură că ele pot fi date în exploatare în condiţii 100% sigure.
Alunecare de teren în Mănăștur după puhoaiele de azi, pe lângă problematica alunecare de pe strada Uliului din Grigorescu.
„Golden Gate de România” are iar probleme, la nici un an de la inaugurare.Şoferii care au trecut pe podul suspendat zilele acestea au constatat cu stupoare că asfaltul este din nou stricat.Asta după ce, în luna aprilie, constructorul a reasfaltat, a treia oară, o bandă întreagă, pe sensul spre Brăila.
Emoţii pentru locuitorii unui cartier nou din Cluj-Napoca. Strada pe care locuiesc a început să se surpe dupa ce un dezvoltator a început construcţia unui bloc în vecinătate. Oamenii se tem acum că surparea s-ar putea extinde şi le va afecta locuinţele.
TIMISOARA. Operatiune ampla de verificare a starii in care se afla 75 de poduri de pe drumurile nationale din vestul tarii. Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara a lansat in urma cu cateva luni o licitatie pentru gasirea unei firme care sa realizeze expertizele.
Verificarea celor aproape 350 de poduri și podețe de pe rețeaua de drumuri naționale și județene din județul Suceava, efectuată la solicitarea prefectului de Suceava, Alexandru Moldovan, a arătat că în cazul câtorva zeci, majoritatea construite în anii 1950-1980, au apărut degradări majore, în condițiile în care nu au fost reabilitate sau modernizate niciodată.
În ediția din luna mai a revistei AGENDA CONSTRUCTIILOR, Mariana Garstea, președintele APMGS, a acordat un interviu în care face o radiografie a situației actuale din România pe segmentul al monitorizării structurale și geotehnice.
Primarul Capitalei, Nicușor Dan, a afirmat că dacă vine un cutremur, ”o să fie rău” în București deoarece sunt aceleași clădiri care au trecut și prin cutremurul din 1977. El a menționat că teoretic blocurile noi respectă toate cerințele, dar practic nu are încredere că se întâmplă acest lucru.