Presa

p25708_500_281

Un mediu construit mai durabil. Ce spun experții despre cum îl putem planifica și întreține corespunzător

Mediul construit local este în continuă dezvoltare. Noi investiții se fac, în timp ce altele trebuie întreținute corespunzător, pentru a ne asigura că ne putem folosi de infrastructură sau alte tipuri de construcții – cât mai mult timp și în deplină siguranță.

pasaje_bucuresti_500_281

Alte trei pasaje rutiere vor intra în consolidare!

În afară de Podul Grant, alte trei importante pasaje rutiere sub sau supraterane urmează să intre în consolidare, a anunțat primarul general al Capitalei Nicușor Dan.
Este vorba despre pasajele subterane Obor și Lujerului și de cel suprateran de pe Șoseaua București – Ploiești, de la Băneasa.

pod_braila_500_281

Întregul asfalt de pe podul de la Brăila ar putea fi înlocuit. Problemele descoperite de specialiști

Asfaltul de pe podul Brăila, cu care s-au tot lăudat autoritățile în ultimele luni, este de proastă calitate și a fost turnat greșit. Asta a fost concluzia experților care au verificat de ce apar valuri și crăpături în construcția declarată o minune a infrastructurii românești. Constructorul trebuie să găsească o soluție, altfel podul de la Brăila nu va fi recepționat. 

bridge-of-dun-sinkhole-11-1024x682_500_281

Infrastructure maintenance rethink needed as Storm Babet leaves sinkhole in historic bridge

The likelihood of extreme weather causing damage to historic bridges, such as that seen on the Bridge of Dun in Scotland, could become more common, engineering specialists have told NCE.

686308-1920_500_281

Proprietarii de imobile istorice în pericol, obligați să ia măsuri în termen de un an, altfel intervine statul. Pentru consolidarea la risc seismic, acord restrâns al proprietarilor

Proprietarii imobilelor monument istoric în cazul cărora autorităților constată că sunt în pericol de prăbușire, distrugere sau alterare semnificativă vor avea termen de un an pentru a efectua lucrări de construcții care să le scoată din pericol, conform unui proiect de lege adoptat de către senatori.

pod-prabusit-1152x1536_500_281

Podul de la Milișăuți s-a prăbușit. Un om de afaceri a vrut să-l refacă singur, exasperat de probleme

Podul de la Milișăuți s-a prăbușit, vineri seară, după ce fusese închis de autorități. Probleme sunt vechi, iar omul de afaceri Adrian Homan a vrut să le rezolve în primăvară.

24869715_500_281

Primăriile trebuie să trimită liste cu școlile și spitalele și să asigure „urmărirea comportării în exploatare a clădirilor”. Cutremurele, subiect în ședința Colegiului Prefectural

Una dintre cele mai intens analizate probleme din această perioadă – seismele, a fost adusă în discuție și în cadrul ședinței Colegiului Prefectural care a avut loc astăzi. La ședință au participat atât reprezentanți ai instituțiilor aflate în subordinea Ministerului Afacerilor Interne (MAI) din Vrancea, cât și reprezentanți ai instituțiilor publice deconcentrate din județ.

autostrada-a-1-saliste-cunta_500_281

CNAIR face 85 de foraje pe lotul 3 al Autostrăzii Sibiu-Orăștie pentru a afla ce reparații sunt necesare pe tronsonul inaugurat cu o zi înainte de alegerile din 2014. Ce se întâmplă cu viaductul de la Aciliu, fisurat de la cutremure

CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov a lansat în licitație o expertiză tehnică pentru finalizarea lucrărilor și remedierea degradărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A 1 Orăștie-Sibiu.

shutterstock-oaka-960x600_500_281

Poor maintenance seen behind OAKA stadium’s structural woes

The structural problems of the iconic arched roof that prompted the closure of the Athens Olympic Stadium do not stem from its design – by award-winning Spanish architect Santiago Calatrava – or construction but are due to maintenance issues, according to the technical study that highlighted the issues. 

pod-svoristea-siret

Podul peste Siret din județul Suceava pentru care CNAIR încasează rovinietă se desprinde cu mâna /Podul de la Zvoriștea are 90 de ani și urmează să fie înlocuit

Podul peste Siret de la Zvoriștea pe DN 29 A Suceava – Dorohoi este într-o stare avansată de degradare, cu bucăți din placa de beton a podului care pur și simplu se despind cu mâna.

santier_500_281

Cât de mult depinde calitatea unui proiect de construcții de partenerul de monitorizare geotehnică și structurală?

Despre calitatea mediului construit din România se discută constant: autorități, entități private și chiar comunități întregi observă nu de puține ori că realitatea lasă de dorit și că avem de-a face cu o serie de probleme importante și generalizate. Ne sună încă prea familiar cazul autostrăzilor abia date în exploatare, dar imediat închise din cauza unei alunecări de teren neidentificate la momentul potrivit, situația unor poduri prăbușite și nereparate la timp sau problemele multor dezvoltări și investiții noi, cu defecte structurale evidente.

mariana-garstea-

APMGS: Documentatiile proiectelor trebuie sa se concentreze mai mult pe exploatare

Problematica sigurantei si sanatatii structurale a infrastructurilor portuare si aeriene este tratata superficial inca de la nivelul elaborarii Studiului de Fezabilitate, atat tehnic, cat si ca buget alocat, spune Mariana Garstea, presedinta Asociatiei Profesionale pentru Monitorizare Geotehnica si Structurala (APMGS) in urma unei analize a informatiilor publice, licitatiilor si proiectelor aflate in dezvoltare. 

APMGS

Adresa: Str. Gârlei nr. 59, camera 1, Bucureşti, Sector 1
Telefon: (+4) 0758 015 833
E-mail: office@apmgs.ro, presedinte@apmgs.ro
NEWSLETTER

Structural Health Monitoring

Un mediu construit de încredere și durabil este cheia siguranței și sănătății umane