Presa

ANALIZA: Infrastructura mare de transport poate absorbi 30 mld. euro pana in 2030

Pana in anul 2027, Romania va beneficia de fonduri europene de peste 20 de miliarde euro pentru investitii in infrastructura mare de transport rutier si feroviar, atat din perioada de programare 2021-2027, cat si din Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR).

Încep lucrările de reabilitare a Podului Grant. Valoarea investiţiei este de 65 de milioane de lei

Primarul Capitalei, Nicuşor Dan, a anunţat începerea lucrărilor de reabilitare şi consolidare la Podul Grant, valoarea investiţiei fiind de 65 de milioane de lei

A cedat celebrul Deal al Liliecilor de pe A1 finalizat cu mare fast in 2019 de catre Umbrarescu Tehnostrade – Spedition UMB

Una dintre cele mai mari lucrari de stabilizare al unui versant al Romaniei a fost cel de pe Autostrada A1 in zona Deva, respectiv celebrul Deal a Liliecilor.

Un pod din Iași intră în reparații capitale. Valoarea proiectului depășește 20 de milioane de lei

Podul Nicolae Iorga din zona Podul de Piatră intră în reparații capitale. Valoarea totală a proiectului este de 21,709 milioane de lei

CGMB a aprobat PUZ-ul pentru linia M4 de metrou, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul

Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a aprobat, în şedinţa de vineri, Planul Urbanistic Zonal (PUZ) pentru linia M4 de metrou, tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul, transmite Agerpres.

Sciencewise: Dialogul privind adaptarea climatică în UK

În martie 2021, Sciencewise a convocat experți în climă pentru a discuta provocările cheie în adaptarea climatică și potențialul angajamentului public de a aborda aceste provocări.

What is it like to measure the physical risk of built assets?

Following their involvement in our Physical Risk Labs, Chris Hills from our Programme Partner Hydrock reflects on the process of measuring the physical risk of their portfolio.

Pod prăbușit în Patras, Grecia

Podul care s-a prăbușit în Patras, Grecia, nu era unul vechi. Problemele par a fi inadecvările structurale și asimetria mare care duce la concentrarea tensiunilor la unghiurile ascuțite (vezi imagini aici).

De ce s-ar fi prăbușit, de fapt, podul de la Beclean. Experții susțin că nu doar furtuna ar fi de vină

Responsabilii verifică modul în care s-a lucrat la construcția podului din Beclean, care s-a prăbușit săptămâna trecută în timpul unei furtuni. 12 grinzi din beton, a câte 90 de tone fiecare, au fost puse la pământ ca într-un joc de domino.

3 greșeli frecvente la construirea fundației casei

Construirea unei case este un moment important în viața noastră, reprezentând una dintre cele mai mari investiții pe care le facem. Fundația reprezintă elementul de bază al construcției, fiind esențială pentru soliditatea și durabilitatea acesteia. Orice eroare în această etapă poate avea consecințe grave asupra întregii structuri.

Podurile și pasajele din București sunt „nesatisfăcătoare”, potrivit expertizelor tehnice. Două dintre ele se află chiar în stare critică

În urma expertizării celor 24 de poduri și pasaje din București, în perioada decembrie 2022 – mai 2023, 18 poduri și 4 pasaje au primit calificativul „nesatisfăcător”, starea tehnică fiind de IV și V de risc pentru siguranșa circulației. Expertiza a fost realizată de specialiști în urma unei cereri făcute de Primăria Capitalei și consultată de G4Media.ro.

Podul pe DN 7 din Tălmaciu este atât de degradat încât expertiza arată că nu mai poate fi reparat, ci trebuie construit unul nou

Un document al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere arată că podul pe Drumul Național 7 din centrul localității Tălmaciu este atât de degradat încât trebuie construit unul nou.

APMGS

Adresa: Str. Gârlei nr. 59, camera 1, Bucureşti, Sector 1
Telefon: (+4) 0758 015 833
E-mail: office@apmgs.ro, presedinte@apmgs.ro
NEWSLETTER

Structural Health Monitoring

Un mediu construit de încredere și durabil este cheia siguranței și sănătății umane