O alunecare de teren masivă s-a produs în apropierea autostrăzii A10, la Alba Iulia Nord. O porţiune din versantul care mărginește autostrada A10 riscă să ajungă peste şosea. DRDP Cluj anunţă că firma care a realizat tronsonul face expertiză.
Camera Deputaţilor a adoptat, decizional, proiectul de lege privind aprobarea ordonanţei Guvernului 6/2023 pentru modificarea legii 212/2022 privind unele măsuri pentru reducerea riscului seismic al clădirilor.
Noi probleme pe primul lot al Autostrăzii A10 Sebeș – Turda. La kilometrul 16, pe Calea I, sensul Sebeș – Alba Iulia – Cluj-Napoca au apărut tasări și fisuri chiar pe zona recent reparată. Primele tasări/fisuri au apărut la sfârșitul anului trecut, la doar doi ani de la inaugurarea lotului Sebeș – Alba Iulia Nord, un lot de 15 kilometri deschis în 3 decembrie 2020, înainte de alegerile parlamentare din 6 decembrie 2020 (lot deschis cu patru ani întârziere).
Primele trei contracte cu finanțare din Programul național de consolidare a clădirilor cu risc seismic ridicat, în valoare totală de 53.043.390 lei, au fost semnate – a anunțat ministrul dezvoltării, Cseke Attila.
Toată Piața Unirii va fi decopertată pentru refacerea planșeului de peste râul Dâmbovița. Lucrările vor dura un an și jumătate sau doi și vor fi săpate inclusiv o parte din fântânile de la Piața Unirii, a spus primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, la Interviurile Digi24.ro.
Două camioane încărcate au circulat cu o viteză de peste 80 km/oră
Se fac ultimele teste pentru pentru inaugurarea celui mai mare pod suspendat din România, cel de peste Dunăre de la Brăila. Ieri, specialiştii au început testele dinamice. Rezistenţa construcţiei a fost verificată de două camioane încărcate, ce au circulat pe toată lungimea podului, cu o viteză de peste 80 km/oră.
De ce podurile, fie ele rutiere sau feroviare, încă nu sunt infrastructura de transport promisă, la calitatea şi nivelul tehnic pe care le vedem în afară şi pe care şi România le merită?
Since 2021, the OID sponsored programme ESREI – European sustainable real estate initiative – analyses how different countries manage ESG issues in the real estate sector. The subject of adaptation is covered by the OID’s publication, and the way each European country incorporate the challenge in their national regulations has been addressed in an article in March 2023. This time, the OID focuses on European and national strategies or regulations addressing the water-related natural hazards in Europe.
At the beginning of 2022, the European Central Bank assessed the climate resilience of 104 banks in the eurozone. What implications can this study have for the European real estate sector?
Insights from the Field: Newcastle Pilgrim's Quarter Structural Health Monitoring Project
During this webinar we will go into the details of a highly requested topic.
Adtran has joined the EU-funded Software enabled Fiber optic multisensing Network (SoFiN) project. The initiative aims to create a flexible platform for fibre-based sensing applications in critical infrastructure. Involving a consortium of eight partners from Germany, Denmark, Cyprus and Estonia, the four-year project will harness cloud connectivity and AI to improve monitoring of fibre-optic and power distribution networks as well as to reduce leakage in water supply systems.
Testele de rezistență pentru Podul peste Dunăre de la Brăila au început de luni, anunță ministerul Transporturilor. Testele statice și dinamice vor dura câteva zile, iar deschiderea circulației pe pod și pe primii kilometri de drum va avea loc în jurul datei de 27 iunie.