După cinci ani de așteptare, din momentul aprobării hotărârii de consiliu local care prevedea finanțarea podului Muncii, care traversează Bega, în atenția Consiliului Local Timișoara apare din nou reabilitarea acestui obiectiv. Nu se va schimba nimic, în afară de suma alocată, care crește la 49 de milioane de lei.
Realizat în 1913, acest pod este unul dalat pe fâşii, cu goluri prefabricate. Prezintă o lungime totală de 72,30 m, cu deschidere centrală de 32,10 m peste râul Bega şi două deschideri laterale egale de 20,10 m fiecare, care asigură traversarea peste Splaiul Nicolae Titulescu pe rampa de acces Piaţa Iuliu Maniu, respectiv Splaiul Tudor Vladimirescu pe rampa strada Gării. Calea pe pod prezintă o lăţime totală de 20,50 m compusă din zonă carosabilă de 14,00 m pentru 4 benzi de circulaţie de 3,50 m lăţime fiecare şi două trotuare pietonale denivelate de 3,25 m lăţime fiecare.
Citește articolul complet la : https://debanat.ro/2024/05/s-a-scumpit-podul-muncii-reabilitarea-ar-trebui-sa-coste-49-de-milioane-de-lei_418437.html