Costul estimat pentru lucrările de consolidare/reparații capitale la pasajele subterane Lujerului și Obor este de 400 milioane lei, iar pentru consolidarea podului de la Băneasa construit în 1936 pe șos. București-Ploiești expertiza a stabilit un cost estimat de 50 milioane lei, a anunțat miercuri, Primarul General Nicușor Dan.
După finalizarea reparațiilor capitale la Podul Grant (sensul Crângași-Turda) următoarele mari lucrări de infrastructură din București sunt înlocuirea planșeului peste Dâmbovița și consolidarea Pasajului subteran Unirii, contract semnat la Primăria Sectorului 4 cu Asocierea Erbașu-BogArt respectiv consolidarea pasajelor Lujerului și Obor și a podului rutier Băneasa, toate cele trei obiective fiind încadrate în clasa tehnică V, adică o stare critică, ce impune reparații urgente, dar fără risc de colaps.
Pod Băneasa – Șos București Ploiești, sectorul 1, anul construcției 1936, intervenții 2005, stare tehnică V
Pasajul Bucur Obor – Șos Ștefan cel Mare, stare tehnică V, reparații capitale în 2014
Pasaj Lujerului – Șos. Virtuții, sector 6, gradul V, anul construcției 1987, reparații capitale 2012
Citește articolul complet: https://economedia.ro/nicusor-dan-consolidarea-pasajelor-lujerului-si-obor-costa-400-de-milioane-lei-estimarea-pentru-podul-baneasa-construit-in-1936-este-de-aprox-50-milioane-lei.html