Noi probleme pe primul lot al Autostrăzii A10 Sebeș – Turda. La kilometrul 16, pe Calea I, sensul Sebeș – Alba Iulia – Cluj-Napoca au apărut tasări și fisuri chiar pe zona recent reparată. Primele tasări/fisuri au apărut la sfârșitul anului trecut, la doar doi ani de la inaugurarea lotului Sebeș – Alba Iulia Nord, un lot de 15 kilometri deschis în 3 decembrie 2020, înainte de alegerile parlamentare din 6 decembrie 2020 (lot deschis cu patru ani întârziere).
Pizzarotti este constructorul primului lot al Autostrăzii Moldovei (Ploiești – Dumbrava – Mizil, 21 km) și va semna contractul pentru primul lot al Autostrăzii București Nord (A1 – DN 1).
La începutul anului când Pizzarotti a refăcut un tronson surpat de aproximativ 200 de metri, expertiza tehnică a arătat că problema este cauzată de infiltrații și o pungă de apă și a fost refăcut sistemul de drenaj al apelor. Din imaginile publicate de CNAIR (DRDP Cluj) se observă o fisură longitudinală pe prima bandă și o altă fisură, mult mai mare pe banda hașurată care continuă banda de urgență înainte de nodul Alba Iulia Nord. Pe sensul spre Turda și Cluj, circulația se desfășoară pe banda a doua cu restricții de viteză.
Citește rticolul complet la: https://economedia.ro/foto-autostrazile-mesterului-manole-noi-fisuri-pe-autostrada-electorala-a-10-sebes-turda-pe-lotul-pizzarotti-asfaltul-s-a-crapat-chiar-pe-zona-reparata-in-primavara.html